Beruházás lebonyolítás / Projekt menedzsment

Csapatunk mára már számos kiemelkedő méretű projekt menedzselésében vett részt, megközelítve a 100.000 m2 megvalósult építmény alapterületet.

Legyen szó akár csarnoképítésről, ipari létesítményről, vagy szociális létesítmény megvalósításáról, műemléki felújításról, vagy iroda épület kivitelezéséről, akár befejező (fit-out) munkálatokról, vagy mélyépítési projekt megvalósulásáról, vagy egy építési projektet támogató műszaki-, és költségmenedzsment biztosításáról, vagy akár műszaki ellenőri és megrendelői képviselet ellátásáról, cégünk mind a mélyépítés, mind a magasépítés terén kimagasló referenciákkal és szakértelemmel rendelkezik.

Amennyiben Ön elhivatott és lelkes partnert keres céljai megvalósítása érdekében, olyat, aki a megoldást keresi és szolgáltatja, mégpedig minél egyszerűbb és költséghatékonyabb módon, akkor cégünkben megtalálja a megfelelő munkatársat. Szavazzon cégünknek Ön is bizalmat, vegye fel velünk a kapcsolatot egy előzetes egyeztetés és ajánlatadásunk érdekében!

Tesszük pedig mindezt egy professzionális és komplex építőipari-, és költségmenedzsment szolgáltatást nyújtó szoftver segítsége mellett, amely tökéletes támogatást nyújt a személyi munkavégzést kiegészítve.

A menedzsment program mindennapi munkafolyamatainkba való bevonásának oka az, hogy valljuk, mára már elengedhetetlenné vált az építőipari lebonyolítást támogató munkafolyamatok digitalizációja (is), a projekthez rendelt dokumentációk napi szintű, bármikor és bárhonnan biztosított elérhetőségének biztosítása, a munkafolyamatok egyszerűsítése és felgyorsítása, a rendezettség és átláthatóság elérése, továbbá a felhő alapú adattárolás és ennek előnyeinek kiaknázása.

A cégünk által alkalmazott építőipari menedzsment szoftverről bővebb információt itt kaphat.

 

Előttünk nincs lehetetlen, (szinte már) bukott projektet is hoztunk vissza a „szakadék széléről” projektmentési munkánk keretein belül.

 

Szavazzon nekünk bizalmat Ön is!

Ahogy mi dolgozunk:

  • Akár már a projekt „születésénél” bekapcsolódunk a munkafolyamatokba, a teljes engedélyezési-, tervezési-, és előzetes költségmenedzsmentet is magunkra vállalva.
  • Ezt követi a tenderezés folyamata, ahol a megfelelő kivitelezők kiválasztását követően,
  • A kivitelezés koordinációját is biztosítjuk.
  • Részt veszünk a műszaki ellenőrzés,
  • A költségellenőrzés és költségmenedzsment folyamataiban,
  • A használatbavételi engedélyezés szakaszában, sőt, akár
  • A hibajavítási, a betanítási és az átadás-átvételi folyamatokban,
  • Továbbá a garanciális időszak elvégzendő munkáit is megnyugtató módon biztosítjuk.

Ajánlatkérés

Szolgáltatásaink

Elektronikus építési napló kezelése

Tételes költségvetés kiírás készítése

Műszaki ellenőrzés

Felelős műszaki vezetés, projektvezetés

Beruházás bonyolítás/Projekt menedzsment

Műszaki tervek ellenőrzése

Lépjen kapcsolatba velünk

Írjon nekünk e-mailt: office@pm-iroda.hu

Hívjon bennünket: +36 20 277 0104, +36 20 334 4729